პროექტის
სათაური
|
ჩემი იმერეთი
|
პროექტის
მთავარი იდეა
|
გაეცნოს მოსწავლეები
მისი ქვეყნის და კონკრეტულად მისი
რაიონის
არქიტექტურულ ძეგლებს
ღირსშესანიშნავ ადგილებს.
|
მიზანი
|
მოსწავლეს გაუღრმავდება ცოდნა
ქართული კულტურის თავისებურე-
ბის შესახებ,
განუვითარდება ინფორმაციის მოძიების
უნარი, ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევა,
თანატოლებთან და უფროსებთან
კომუნიკაციის უნარი,
შემოქმედებითი უნარ-ჩვევები, გაეცნობა
და აღწერს იმერეთის
რეგიონში მდებარე ისტორიულ,
არქიტექტურულ
ძეგლებს და სხვადასხვა ღირსშესანიშნაობები.
|
მოსალოდნელი
შედეგები
|
.მოსწავლეს შეუძლია
დროის ეფექტურად დაგეგმა
და გამოყენება.
.ჩამოუყალიბდება ჯგუფური
მუშაობის, პრეზანტაციის უნარ- ჩვევა,
მოიძიებენ ინფორმაციებს და ვიდეომასალას, მოაწყობენ
გამოფენას და
გააკეთებენ კედლის
გააზეთს.
|
გამოყენებული
რესურსი
|
ინტერნეტი, კომპიუტერი,
თაბახის ფურცელი დიდი და
პატარა.
ფლომასტერები, ფოტოაპარატი
წებო, მაკრატელი.
|
მოსწავლეთა
ასაკი
|
9-10 წლის.
|
პროექტის
მსვლელობა
|
პირველი აქტივობა - პროექტის გაცნობა
და სამუშაოს განაწილება.
მე 4 კლასის
მოსწავლეებს ვაცნობ პროექტის
თემას, კლასს ვყოფ
ჯგუ-
ფებად და ვანაწილებ დავალებებს.
პირველ ჯგუფს
ვაძლევ დავალებას იმერეთის
რეგიონში არსებული
ისტორიული ძეგლების
შესახებ.
მეორე ჯგუფს
ვავალებ შეაგროვონ ინფორმაცია
ინტერნეტიდან იმერეთში არსებული
დაცული ტერიტორიების შესახებ.[მღვიმეები.]
მესამე ჯგუფს
ვავალებ მოიძიონ მასალა
იმერეთის რეგიონში ტრადიციების
შესახებ.
ქართული ეროვნული
სამოსის შექმნა და გამოფენის
მოწყობა .
მეოთხე ჯგუფს
დავავალებ პროექტის ამსახველი
ფოტო და ვიდეო
მასალის შექმნა.
მეხუთე ჯგუფს
გააკეთოს საქართველოს კონტურული
რუქა.
მეექვსე ჯგუფს
ვავალებ იმერეთის რეგიონისთვის დამახასიათებელი
ბუნების პეიზაჟაზის
დახატვა გამოფენის მოწყობა.
ექსკურსიის მოწყობა
ქუთაისში [სათაფლიის მღვიმე, ყუმისთავის მღვიმე,
ბაგრატის, გელათის და ტაძრების
დათვარიელება.
ხონში მხარეთმცოდნეობის მუზეუმის
დათვარიელება.
პროექტის ამსახველი
ფოტოებისგან სტენდის მოწყობა.
|
მოსწავლეებს დადებითი
დამოკიდებულობა გაუჩნდებათ ღირშესანიშ-ნაობების მიმართ,
განუვითარდებათ ჯგუფური მუშაობის,
თანამშრომლის, კვლევა - ძიების, ინფორმაციის
დახარისხების და
პრენზატიციის უნარ - ჩვევები.
|
|
ხელმძღვანელის
ელ-ფოსტა;
|
eterikhetsuriani@gmail.qom
|
პროექტის ვებ-
გვერდი/ბლოგი
|
Eterikhetsuriani.blogspot.com
|
პროექტში მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
საშუალო
|
საშუალოზე მაღალი
|
კარგი
|
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
ცდილობს თანამშრომლობას.
|
თანამშრომლობს ჯგუფთან.
|
თანამშრომლობს ჯგუფთან და ასრულებს ნაკისრ
ვალდებულებას.
|
აკეთებს ზეპირ პრეზენტაციას:
აზრს თანმიმდევრულად გადმოსცემს.
მსჯელობს საკითხის ირგვლივ.
პასუხობს დასმულ კითხვებზე.
წარმოადგენს ნახატს.
წარმოადგენს ნაძერწს.
|
ვერ ახერხებს ნაშრომის სათანადოდ
წარმოჩენას.
|
კარგად წარმოაჩენს ნაშრომს, უჭირს კითხვებზე
პასუხი.
|
წარმოაჩენს ნაშრომს, პასუხობს დასმულ შეკითხვებს.
|
ურთიერთობს თემის წარმომადგენლებთან
|
ახერხებს კითხვის დასმას, მოსმენას.
|
სვამს კითხვებს, უსმენს ინტერესით.
|
სვამს კითხვებს, ისმენს ინტერესით, იყენებს
ურთიერთობისას ზრდილობიანი მიმართვის ფორმებს.
|
მოსწავლეთა თვითშეფასების კითხვარი
ხალისით ვმუშაობდი პროექტზე?
|
დიახ
|
არა
|
საინტერესო იყო პროექტზე მუშაობა?
|
დიახ
|
არა
|
ვთანამშრომლობდი ჯგუფის ყველა წევრთან?
|
დიახ
|
არა
|
შევძელი ჩემს მიერ მოძიებული ინფორმაციის
წარდგენა?
|
დიახ
|
არა
|
რომელი ეტაპი უფრო საინტერესო იყო?
|
პროექტზე მუშაობის პროცესი
|
პრეზენტაცია
|
ვიმუშავებ კიდევ ახალ პროექტზე?
|
დიახ
|
არა
|
ჩემი თვითშეფასების რუბრიკა
პროექტის დაგეგმვის დროს გავითვალისწინე
მოსწავლეთა ინტერესები
|
დიახ
|
არა
|
პროექტში მონაწილეობდა ყველა მოსწავლე?
|
დიახ
|
არა
|
მივაღწიე მოსალოდნელ შედეგებს?
|
დიახ
|
არა
|
პროექტი გაწარილ დროში შესრულდა?
|
დიახ
|
არა
|
No comments:
Post a Comment